AOL.be is alive

Het heeft bloed, zweet en tranen gekost maar uiteindelijk is hij er, de Belgische AOL portal. Vanaf vandaag kan iedereen bij AOL terecht voor E-mail geïntegreerd met AIM, Winamp, video en veel meer.

 homepage.jpg

7 Responses to AOL.be is alive

  1. Karel Proost schreef:

    Indien je een email adres wil, moet je akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
    Blijkbaar zijn deze geheim. De link hiernaar toe meld enkel dat de site niet is gevonden.

    Geen goede start.

  2. aolblogt schreef:

    Hoi Karel,

    Bedankt om dit te melden. Dit is wat wij een bug noemen. Algemene voorwaarden kunnen gevonden worden op dit adres: http://www.aol.be/globaal/voorwaarden/
    We proberen dit zo snel mogelijk recht te zetten.

    Greets,
    Anthony

  3. jonas schreef:

    Hey
    Proficiat!!!

    ik he alvast mijn uniek emailadres geclaimt.

  4. bvd schreef:

    Is het mogelijk om aol.be mail te linken aan mail in os x? mij lukt het niet onmiddellijk :s

  5. Sam schreef:

    Hallo,

    Prima dienst, maar ik kan de Help sectie niet vinden… Voorlopig heb ik me beholpen met http://help.aol.nl/, maar ik denk niet dat dit de bedoeling is. Wanneer zou de koppeling werken?

    Bedankt, en veel succes nog

  6. jan jennis schreef:

    Proficiat, ziet er mooi uit…
    E-mail is geregistreerd, maar de help is in het duits (oostenrijk!). Zou je mij de e-mail instellingen voor Belgie willen doorgeven IMAP voor Mac besturingssysteem, Leopard?
    Thx.

  7. aolblogt schreef:

    Hi bvd, Jan en Sam

    Eerst en vooral een fantastisch 2008 gewenst 🙂

    Ik heb jullie vragen doorgestuurd naar de juiste mensen en na de drukke feestdagen dit antwoord ontvangen:

    Voor wat jullie vragen betreft bvd en Jan, het volgende:

    Alle AOL accounts kunnen in principe geopend worden via standaard IMAP en POP3 en elke IMAP of POP3 client kan gebruikt worden om toegang te krijgen.

    Dit is de basisinformatie die je nodig hebt om je email-client te configureren:

    Jouw mailadres is: naam@aol.be
    Vergeet niet @aol.be achteraan.
    Het mailserver adres voor nieuwe berichten (POP) is: imap.aol.com voor IMAP en pop.aol.com voor POP3.
    Vink het vakje aan om berichten op de server te laten.
    Het mailserver adres voor uitgaande berichten (SMTP) is: smtp.aol.com, port: 587.
    Jouw gebruikersnaam is jouw volledige AOL mailadres en jouw paswoord is jouw AOL paswoord.

    Hou me op de hoogte als er nog problemen zijn.

    Wat de help sectie betreft Jan en Sam, De Belgische help kan gevonden worden via de links onderaan de homepage of rechtstreeks via http://www.aol.be/globaal/help/

    Het doorverwijzen naar Duits is een zogenaamde bug die binnenkort zou moeten opgelost zijn.

    Alvast een fantastische dag gewenst en laat maar iets weten als er nog problemen of vragen zijn!

    Mvg,
    Anthony

Plaats een reactie