AOL Pictures beschikbaar via AOL.be

AOL.be is officieel 1 dag oud en de eerste toevoeging is een feit. Vanaf vandaag hebben Belgische AOL-gebruikers toegang tot AOL Pictures. Je favoriete foto’s opslaan online was nog nooit zo makkelijk.

Maak je eigen fotoalbums aan, sla jouw foto’s op voor jezelf of deel ze met vrienden. Je krijgt toegang tot AOL Pictures met je AOL-mailadres.

aol-pictures.jpg

4 Responses to AOL Pictures beschikbaar via AOL.be

  1. cs28 schreef:

    Beste,
    Ik heb een vraag betreft AOL Pictures.
    Wanneer ik op de link klik bij “producten”, word ik verwezen naar fotos.aol.nl .
    Hier kan ik echter niet inloggen met mijn Belgisch aol e-mailadres. Als ik kies voor de optie om te registeren voor AOL Pictures, krijg ik de keuze om een nieuwe gebruikersnaam te kiezen met als achtervoegsel “@aol.nl”.
    Dit kan toch niet de bedoeling zijn als u meldt dat Belgische gebruikers toegang hebben tot AOL Pictures.
    Alvast bedankt voor u reactie!

  2. aolblogt schreef:

    Hoi cs28,

    Ik heb net nog eens proberen inloggen bij fotos.aol.nl met verschillende @aol.be accounts en geen probleem gevonden wanneer ik probeer in te loggen 😦
    Als je blijft problemen hebben bij het inloggen bij AOL pictures, let me know en we kijken na of we het kunnen opgelost krijgen.

    Alvast een fantastische dag gewenst!

    mvg,
    Anthony

  3. cs28 schreef:

    Beste Anthony,

    Alles werkt nu prima! Heel erg bedankt voor uw snelle reactie!

    Groeten,
    Cindy

  4. aolblogt schreef:

    Graag gedaan Cindy 🙂

    Greets,
    Anthony

Plaats een reactie